Τρόποι Αποστολής & Επιστροφών

Τρόποι Αποστολής & Επιστροφών

1.Τρόποι παραγγελίας

  • Μέσω του Site μας

Το joli.gr κάνει ακόμα πιο εύκολη την πλοήγησή σας στις κατηγορίες των προϊόντων του, με φίλτρα που σας διευκολύνουν να βρείτε εύκολα και γρήγορα προϊόν που ψάχνετε!

Μόλις βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, πατήστε το εικονίδιο που γράφει: “Προσθήκη στο καλάθι” και το προϊόν θα προστεθεί αυτόματα στο καλάθι αγορών σας.

Στη συνέχεια μπορείτε είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και άλλα προϊόντα στο καλάθι αγορών, είτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγοντας: «Ολοκλήρωση της παραγγελίας».

Συμπληρώστε τα στοιχεία λογαριασμού και πατήστε «Αποστολή παραγγελίας».

Η αγορά σας ολοκληρώθηκε.

  • Μέσω τηλεφώνου

Μπορείτε να μας καλέσετε στο 2810300503 και να μας δώσετε την παραγγελία σας.

Ή εναλλακτικά μπορείτε να περάσετε από τα κατάστημά μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε εμείς να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

2. Τρόποι πληρωμής

Στο joli.gr υπάρχουν διάφορες επιλογές πληρωμής, ώστε να επιλέξετε αυτή που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας! Το ελάχιστο κόστος των μεταφορικών για όλα τα προϊόντα μας πανελλαδικά είναι €3,90. Μπορείτε λοιπόν να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:

  • Με αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η αντικαταβολή υποστηρίζεται μόνο σε προϊόντα που αποστέλλονται με courier και όχι με μεταφορική εταιρεία. Το  κόστος της αντικαταβολής είναι +1,80€ (το οποίο θα προστεθεί αυτόματα στο καλάθι σας μόλις επιλέξετε σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή). Το κόστος είναι σταθερό πανελλαδικά και ανεξάρτητο από τα έξοδα μεταφοράς της παραγγελίας σας.

  • Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα: Προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγήστε στον ασφαλή ιστοχώρο του Eurobank Secure Online Payment όπου και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται πίσω στο joli.gr. Τέλος, η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την Eurobank. Οι κάρτες που υποστηρίζει το ηλεκτρονικό μας τραπεζικό σύστημα είναι οι εξής: VISA και MASTERCARD πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών, VISA και MASTERCARD χρεωστικές κάρτες όλων των τραπεζών, MAESTRO χρεωστικές κάρτες καθώς και VISA και MASTERCARD προπληρωμένες κάρτες όλων των τραπεζών.

  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Για να πληρώσετε με κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, απλά πατήστε “Τραπεζική Κατάθεση” στον τρόπο πληρωμής στο check-out. Θα σας εμφανιστούν 5 λογαριασμοί (Eurobank, Alphabank, Πειραιώς, Εθνική και Αττικής) για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, στείλτε μας το αποδεικτικό, μ’ ένα mail στο info@joli.gr έτσι ώστε να επισπευσθεί όσο περισσότερο γίνεται η παραγγελία σας.

Οι διαθέσιμοι λογαριασμοί είναι οι:

Τράπεζα ΙΒΑΝ Δικαιούχος
EUROBANK GR74 0260 3300 0001 7020 1015 973 Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος
ALPHABANK GR40 0140 7880 7880 0200 2018 562 Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος
ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR88 0172 7510 0057 5109 8093 978 Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος
ΕΘΝΙΚΗ GR59 0110 2050 0000 2050 1072 043 Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος
ΑΤΤΙΚΗΣ GR55 0160 7650 0000 0008 4730 297 Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος

  • Παραλαβή και εξόφληση του ποσού στο κατάστημα: Για να παραλάβετε και να εξοφλήσετε το ποσό στο κατάστημά μας, Μάχης Κρήτης 129, 71303, Ηράκλειο Κρήτης, απλά επιλέξτε παραλαβή από το κατάστημα στον τρόπο αποστολής. Όταν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί θα σας στείλουμε ένα sms στο κινητό σας έτσι ώστε να γνωρίζετε πότε μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Οι παραγγελίες κρατούνται στα καταστήματα έως και 10 μέρες αφότου ολοκληρωθούν.

3. Κόστος μεταφορικών για παραγγελίες επαγγελματικού εξοπλισμού

Σε αυτή την περίπτωση το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη και υπολογίζεται ανάλογα με τον όγκο των προϊόντων και την τιμολογιακή πολιτική του πρακτορείου που θα επιλεχθεί. Θα υπάρξει συνεννόηση μέσω τηλεφωνήματος ή και email με τον πελάτη για την αποδοχή του συγκεκριμένου κόστους και έπειτα θα προχωρήσουμε με την παραγγελία. Σε περίπτωση διαφωνίας, ο πελάτης δύναται να μας υποδείξει μεταφορική εταιρεία της επιλογής του και να κάνουμε την αποστολή με αυτήν. Η εξόφληση των παραγγελιών επαγγελματικού εξοπλισμού γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης και με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Στην περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης, ο πελάτης πρέπει να μας αποστείλει το αποδεικτικό κατάθεσης ή να μας ενημερώσει σχετικά προκειμένου να επισπεύσουμε την παραγγελία του.

4. Τρόποι Αποστολής / Παράδοσης και Χρόνοι Παράδοσης

Από τη στιγμή που θα λάβουμε την παραγγελία σας, η αποστολή της θα πραγματοποιηθεί εντός 1-5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με τη διαθεσιμότητα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα. Όλες οι παραγγελίες που γίνονται ηλεκτρονικά έως τις 18:00 αρχίζουν να επεξεργάζονται από εμάς την αμέσως επόμενη εργάσιμη μέρα (Τα Σαββατοκύριακα δε θεωρούνται εργάσιμες).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ / ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Παράδοση προϊόντων – Αποστολή εγγράφων

1. Τα προϊόντα που αγοράζει ο Πελάτης θα παραδίδονται στην διεύθυνση την οποία ο Πελάτης κατά την εγγραφή του δηλώνει ως διεύθυνση παραλαβής. Στον Πελάτη θα παραδίδεται επίσης αντίγραφο της απόδειξης ή του τιμολογίου πώλησης και του δελτίου αποστολής.

Το joli.gr κάνει τις παραδόσεις των προϊόντων του με τη Ελτά Courier. Στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι ιδιαίτερα ογκώδη ή πάρα πολύ βαριά, η αποστολή θα γίνεται με μεταφορική.

Η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει:

α) Κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη εμπορική κίνηση

β) Εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών

γ) Σε περίπτωση ανωτέρας βίας

Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ’ τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα. Σε περίπτωση που δε μπορείτε να παραλάβετε σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα της εταιρείας Courier με τη βοήθεια του κωδικού αποστολής που σας στέλνουμε μέσω sms και email.

5. Επιστροφές Προϊόντων

Στο joli.gr επιδιώκουμε να είστε πάντα χαρούμενοι με τις αγορές σας από το κατάστημα μας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, ευθυγραμμισμένη με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών που εμπορευόμαστε.

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

  1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στο joli.gr  στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@joli.gr. To joli.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας, μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/(αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον Πελάτη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση

  1. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει email στo joli.gr στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση, info@joli.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.
  2. Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με email, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Το email θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου, μέσω της οποίας ο Πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε το joli.gr θα πιστώσει στον Πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

  1. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος, όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση). Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/email στο joli.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω info@joli.gr, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος. Εφόσον το προϊόν δεν είχε πρόβλημα και απλά ο πελάτης άλλαξε γνώμη, τότε τα μεταφορικά της αποστολής και της επιστροφής του πακέτου επιβαρύνουν τον πελάτη(το ελάχιστο κόστος σε αυτήν την περίπτωση είναι 5€).
  2. Τυχόν επιστροφές χρήματων γίνονται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει την παραγγελία σας. Εάν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε λογαριασμό, συμπληρώνετε το IBAN του λογαριασμού σας και το όνομα δικαιούχου στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.

Προθεσμία για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντων

Κάθε αίτημα για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 14 πλήρων ημερών γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.

Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος: Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (π.χ. επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων: Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κλπ). Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

i. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
ii. Δεν έχει πλυθεί
iii. Διαθέτει όλα τα ταμπελάκια του και
iv. Δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

Εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους και για λόγους υγιεινής δεν είναι αποδεκτές οι επιστροφές σε μαξιλάρια, κουβέρτες και παπλώματα (εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους).

Αποστολή των προϊόντων στο JOLI.GR : Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων γίνεται με έξοδα του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε κούριερ επιθυμείτε, αφού σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς και όχι το joli.gr. Αφού αποφασίσετε ποιο προϊόν θέλετε σε αλλαγή αυτού που μας επιστρέφετε, τα μεταφορικά είναι δικά σας.

Επιστροφή τιμήματος: Μόλις το joli.gr λάβει αίτημα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα πιστώσει την πιστωτική κάρτα του Πελάτη με το σχετικό ποσό. Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής απαιτούνται συνήθως 7 εργάσιμες ημέρες. Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής. Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω που το joli.gr δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

1. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

α. Επικοινωνήστε μαζί μας με email (info@joli.gr) ή τηλέφωνο για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.

β. Αν το προιόν είναι ελαττωματικό είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@joli.gr για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.

γ. Στείλτε μας αίτημα επιστροφής με mail στο info@joli.gr

δ. Παρακαλούμε συσκευάσετε κατάλληλα το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

2. Εάν κάναμε λάθος στην παραγγελία σας ή αν το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα, στέλνετε το δέμα με Ελτά Courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών Joli, Μάχης Κρήτης 129, ΤΚ 71303, Ηράκλειο Κρήτης και τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν το joli.gr.

3. Αν αλλάξατε γνώμη για το προιόν και θέλετε να το επιστρέψετε, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε την μεταφορική εταιρεία της επιθυμίας σας, αφού σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το joli.gr.

4. Για εποχιακά είδη, όπως Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά ή Καλοκαιρινά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων. Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων.

Καρακωνσταντάκη Άννα Ευάγγελος